~ Äntligen helg

Gud vad tomt det har varit utan båda barnen tis, ons & tors när de har varit på dagis. Varit väldigt jobbigt faktiskt.

Igår jobbade jag kväll, och efter det passade jag på att dra till gymmet. Jävligt skönt att komma dit, hoppas bara motivationen kommer tillbaka snarast så jag kan kriga som jag gjorde innan sommaren.

Idag ska jag och familjen till Örebro. Robert ska vittna på en rättegång, så då ska jag och barnen försöka passa på att hitta någon lekpark och leka i så länge. Och förhoppningsvis kan Amanda och Elsa bli med också.

Sen ska vi försöka hitta en present till Lucas & Ludwig också. Milo ska på två barnkalas på söndag hos sina kompisar.

Ikväll blir det bara slappa hemma hos föräldrarna med god mat och säkert sällskapsspel haha. Har inte träffat pappa på 10 dagar 😢

Ne, nu ska jag snart stiga upp ur sängen och börja göra ordning mig och grabbarna ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0