~ Dagis

 
Sitter i soffan inne på avdelningen där Theo har börjat dagis. Han har varit så duktig de här två dagarna. Äter helt själv (även om mycket hamnar i knät) och somnade helt själv på vilan. Så skönt att han började gå innan inskolningen började. Kan inte vara så skönt att krypa ute på asfalten/gruset när de leker ute. Milo började gå helt och hållet 1 vecka efter han började dagis. Det tyckte jag vad lite träligt faktiskt. Men de funkade ju ☺️
 
På tal om Milo, han hör jag skrattandes tvärs över andra sidan byggnaden. Han började på den stora avdelningen förra veckan. Och de gör mig så lycklig att se hur bra han trivs. Leker med sina vänner så han nästan tuppar av efter dagis i bilen på vägen hem. De är så duktiga & godhjärtade mina grabbar. Vad vore livet utan dom ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0