~ Lördag

Vilken bra dag det har varit, men nu snart tar den slut. Vi har hunnit med massa idag. Var bjudna på en riktigt god lunch & fika hos svärfar och Ann. Där var även Henrik och Tindra (Anns son och barnbarn) på besök. Milo och hon lekte och skratta som de alltid brukar göra ☺️ Så härligt att se. Strax efter lunchen och fikat slängde vi oss i bilen till Bomsta för att hinna bada med Sandra & Tommy och deras barn innan värmen försvann.

Dagen har gått så fort, timmarna rusade iväg. Så vi fick packa ihop och åka till Skoghall för att möta upp svärmor som skulle vara barnvakt till Theo. Imorgon ska vi åka till Vimmerby. Och då blir det bara jag, Robert och Milo som åker. Theo förstår ju inte riktigt de där med Astrid Lindgren ännu, han skulle förmodligen få sitta mest i vagnen och dessutom avskyr han att åka bil så långt. Så eftersom vi bara åker över dagen får han vara med farmor & Börje, och då vet jag att han kommer ha det toppen ❤️

Nu ligger vi i sängen, passar på att blogga lite snabbt. Har precis kommit hem från Klaras avskedsfest. Där bjöds det på drinkar & kallskuret. Hon fick lite presenter av oss och dessutom framförde jag och Anna en låt vi hade skrivit. 

Kortfattat av min dag. Men nu får jag slå huvudet i kudden. Godnatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0