~ Tänder

Lilla kraken Theo har en tand till på väg upp. Han får ju så ont att han knappt kan sova eller äta. Får hoppas att febern håller sig borta och smärtan bara är tillfällig så han orkar med dagis imorgon.

Idag körde vi dag 4/5 av inskolningen. Men idag stannade jag bara 1,5 timme sen drog jag iväg ett par timmar för att se om de skulle gå bra. Och det gjorde det minsann. Trodde inget annat heller, eftersom han inte brytt sig speciellt mycket om att jag varit med på dagis de här dagarna. Jag åkte då förbi Marika och passade på att ta en kaffe med henne och tjöta lite. Sen drog jag ner på stan och lunchade innan de var dags att åka tillbaka till Theo på dagis. Där hade han hade ätit soppa och pannkakor själv och dessutom somnat på direkten med tummen i fröken Carinas hand på vilan ❤️ Så det hade gått jättebra.

Efter dagis åkte vi och hämtade upp Anna för att åka ner till stan igen. Matade fåglarna och sedan hade Milo tid hos läkaren kl. 15!

Anna var snäll och passade Theo en sväng medans jag var inne med Milo till läkaren. Fick dåliga besked, men är glad att han ska få hjälp snarast ❤️ Remiss är skickad till Karlstad så nu väntar vi på att få papper hem med en ny tid.

Imorn är det dags för dagis för Theo igen. Då ska jag prova lämna honom redan vid kl. 9 och åka hem direkt. Milo är ledig från dagis så går allt bra med lillebror så har jag och Milo flera timmar för oss själva ☺️ Farbror Adde ska komma förbi imorgon, så då blir det massa lek & bus förstår jag.

Ne, nu ska jag krypa i famnen på min man ❤️ Godnatt!











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0