~ Tid

Man kan ju tro att jag skulle ha tid att skriva en, två eller tre inlägg on dagen men jag hinner faktiskt inte. Eller så glömmer jag bort 😂

I måndags var jag och grabbarna till öppna förskolan, Milo fick leka med sin kompis Lowe från dagis. Syrran var med ner också, så vi drack kaffe och barnen lekte tillsammans. 

Senare på kvällen när barnen lagt sig drog jag till gymmet med Alicia, Emelie & Jessica. Ska komma igång igen, bränna bort de fläsk som sommaren bjöd på. Minus 1 kg än så länge, men de är väl bara vätska till en början. Ändrat om kosten igen, slut på godis och onyttigheter på vardagarna.

Igår var barnen på dagis, så jag passade på att bara vara hemma och städa litegrann. På kvällen var de dags för träning igen. Hade redan fruktansvärd träningsvärk i ben & rumpa, men vi körde 1 timmes kondition iallafall.

Idag passade jag på att åka ut till mamma på förmiddagen för att pimpla kaffe och käka lunch. Sällan man bara får egentid med mamma numera. Då får man passa på när barnen är på dagis och hon är ledig.

Senare kom Ida på besök hos mig. Var så längesen vi sågs, man uppskattar verkligen de få stunderna man hinner att ses ❤️ Huvudsaken är att vi håller kontakten iallafall ☺️

Nu ligger jag i soffan på övervåningen med barnen. Milo tittar på film, somnar förmodligen snart för han har varit i skogen idag med dagis och "ätit päron, plockat blåbär och bajsat" som han beskrev det hahahaha. 

Har rensat ordentligt på övervåningen, sorterat leksakerna i varsin låda på barnens rum så de lättare kan hitta det de vill leka med. Bytt batterier på ALLA leksaker (aldrig bytt sen de första tog slut) så nu åker det runt radiostyrda bilar, batteridrivna tåg och spelande speldosor kors och tvärs. Skönt att de kan leka mer självständigt och med varann på sina rum. Mina fina grabbar ❤️







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0