~ Ullared

Sitter i soffan och tittar igenom Ullareds blogg. De har så mycket fint inne nu så jag får nog be Bob skänka mig lite pengar för att mina sparade kommer nog inte räcka hahaha. Skrivit en lång lista som jag ska ha med mig, och hoppas på att hitta det mesta där som behövs till hemmet. 

Köpte nya soffbord igår. Har tittat på dessa såååå länge nu men varit för snål. Men nu äntligen var de nedsatta i pris så jag slog till. 


Idag har jag legat i 3 timmar i sträck och tittat på en serie jag helt glömt bort att titta på. Blev överlycklig när jag insåg att jag har tid att titta på tv ifred när barnen är på dagis och att jag missat en hel säsong av devious maids. Rekommenderar den starkt till de som gillar desperate housewives. Så bra!

Efter jag hämtat barnen på dagis kom Alexandra förbi med Lucas & Neo. Milo missade kalaset i söndags då han var för trött så han lämnade över sitt paket idag och fick en egen stund att leka med Lucas. 




Nu ska jag och mannen titta på vår nya serie vi följer. Aquarius. Den vill jag också tipsa om. Ruggigt bra. Senare drar jag väl förbi Anna med tjejerna. Ja, paradise hotel har dragit igång igen så är det bara haha. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0